vrh

Reklamacija

1. OSNOVNE ODREDBE

Brend Bio Beauty Cosmetics koji stoji iza internet prodavnice www.biobeauty.rs sa posebnom pažnjom neguje dobre poslovne odnose sa svojim kupcima i posetiocima prodavnice. Vaše zadovoljstvo je naša najveća radost i cilj našeg postojanja. Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni nekim kupljenim proizvodom, možete nas uvek kontaktirati putem e-mail adrese info@biobeauty.rs , kontakt forme na stranici  ili putem telefona +381 64 23 74 104.

Ovim aktom uređuju se prava, obaveze i odgovornost kupaca i prodavca robe u smislu načina rešavanja reklamacija, zahteva u slučaju nesaobraznosti isporučene robe ili odustanka od kupovine. Za sve odnose koji nisu uređeni ovim aktom primenjuju se važeće odredbe Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o obligacionim odnosima i drugih važećih propisa Republike Srbije.

2. NAČIN ISPORUKE ROBE

Sve porudžbine pristigle do kraja radnog dana, šalju se narednog radnog dana na adresu Kupca ukoliko drugačije nije navedeno prilikom formiranja Predračuna. Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Porudžbine primljene vikendom, šalju se sledećeg radnog dana. Poručenu robu plaćate Kurirskoj službi prilikom preuzimanja pošiljke ukoliko ste odabrali način plaćanja pouzećem.

Ukoliko ste odabrali način plaćanja putem računa, porudžbina se šalje sledećeg radnog dana nakon registrovanja Vaše uplate na bankovnom računu Bio Beauty Cosmetics.

Bio Beauty Cosmetics (u daljem tekstu prodavac) ima potpisan Ugovor za dostavu pošiljaka sa kurirskom službom POST EXPRESS.

3. POVRAT ROBE

Prodavac je dužan da isporuči kupcu robu koja je saobrazna ugovoru:

  • da odgovara opisu sa internet stranice i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao kupcu kao uzorak;
  • da ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, ako je bila poznata ili morala biti poznata prodavcu u vreme zaključivanja ugovora;
  • da ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • da po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i onome što kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na originalnoj ambalaži.

Po važećem Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) za svaku kupovinu zaključenu na daljinu kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja.

Reklamaciji podleže roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama.
Reklamaciji ne podleže roba koja se prodaje sa oznakom „roba sa nedostatkom“.

Kupac ima pravo na reklamaciju i/ili povrat robe u sledećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije poručena.
  • Isporuku robe koja ima greške ili oštećenja.
  • Ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Prodavac potvrđuje da je sva roba koja se prodaje putem Internet prodavnice www.biobeauty.rs u svemu saobrazna pratećoj Deklaraciji i da ima svojstva koja omogućavaju njenu redovnu upotrebu u skladu sa Deklaracijom.

Kupac nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako ne ispunjava neki od navedenih uslova.

U slučaju potrebe za reklamacijom proizvoda, sledeći koraci i uslovi moraju biti  ispoštovani da bi smo Vam omogućili povrat robe:

  • Roba mora biti kupljena preko internet prodavnice www.biobeauty.rs.
  • Ne sme proći više od 14 dana računajući i neradne dane od dana isporuke robe.
  • Popunite i pošaljite nam Obrazac za jednokratni raskid na email adresu info@biobeauty.rs.
  • Sačekajte potvrdu prijema Obrasca za jednokratni raskid od strane prodavca.
  • U roku od 8 dana od dana prijema Obrasca za jednokratni raskid, prodavac ispituje reklamaciju, sagledava robu koja je predmet reklamacije i daje odgovor na reklamaciju u smislu prihvatanja ili odbijanja reklamacije.
  • U slučaju prihvatanja reklamacije, prodavac obaveštava o tome kupca i daje konkretan predlog (otklanjanje nedostatka robe ili zamenu robe sa nedostatkom za novu robu, odnosno robu odgovarajuće tipa ili sličnu robu, umanjenje, odnosno koriguje cene robe, raskida ugovor i vrši povraćaj novčanog iznosa plaćenog za tu robu) i vremenski rok za rešavanje reklamacije.
  • Rok rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja zahteva i ukoliko se kupac i prodavac nisu usaglasili drugačije.
  • Kada Kupac odbije predlog rešavanja reklamacije, prodavac će, u skladu sa ZZP-om i drugim propisom, opštim aktima, dobrom poslovnom praksom i načelom poštenja, nastojati da sa Kupcem pronađe najbolji način rešavanja reklamacije.
  • Roba koju nam vraćate mora biti nekorišćena.
  • Robu koju vraćate morate upakovati u istu ili adekvatnu ambalažu koja ne dozvoljava oštećenje robe pri normalnoj manipulaciji u toku transporta.
  • Uz proizvod šaljete i sva dokumenta koja su vezana za robu kao dokaz o kupovini: račun ili fiskalni račun, slip, administrativnu zabranu, odnosno izvod iz poslovne banke u kojoj ima otvoren tekući račun kao dokaz da je plaćanje izvršeno platnom karticom u korist Prodavca u papirnom ili elektronskom obliku, otpremnica, Ugovor za kupovinu na daljinu i sl.).
  • Sačekate potvrdu prijema reklamirane pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca.
  • U roku od 14 dana od prijema reklamirane uredne pošiljke odnosno proizvoda, Bio Beauty Cosmetics će Vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednokratni raskid ugovora koji možete preuzeti u pdf formatu OVDE
  • U slučaju da reklamacija nije opravdana, šaljemo Vam obaveštenje dostavljanjem robe i pisanog odgovora na reklamaciju u kome se jasno navode razlozi odbijanja reklamacije. Zadržavamo pravo da ne prihvatimo reklamaciju Kupca kada utvrdimo da je nedostatak na robi nastao krivicom kupca, usled nepridržavanja zahteva iz Deklaracije ili upotrebom robe suprotno uputstvima iz Deklaracije.
  • U slučaju da kupac i pored obaveštenja putem telefona, ličnog kontakta ili elektronskom poštom u roku od 5 radnih dana odbije da primi robu za koju reklamacija nije prihvaćena,
    Bio Beauty Cosmetics če preporučenom poštom dostaviti robu na kućnu adresu kupca, koja je navedena u zahtevu za reklamaciju. U slučaju dva neuspešna pokušaja dostave, nismo u obavezi da pokušavamo novu isporuku.
  • Ukoliko Kupac smatra da roba ipak ispunjava uslove za reklamaciju, pružićemo mogućnost podnošenja novog zahteva za reklamaciju koji će, zajedno sa predmetnom robom, biti prosleđen Ovlašćenoj instituciji na teritoriji Republike Srbije radi daljeg ispitivanja. Nakon sprovedenog ispitivanja Ovlašćena institucija nam dostavlja izveštaj o ispitivanju/kontroli robe u kome će detaljno biti navedeni rezultati ispitivanja, postojanje ili nepostojanje nesaobraznosti, kao i eventualni uzroci koji su do nje doveli.
  • Ukoliko dostavljeni izveštaj Ovlašćene instituacije ne bude u saglasnosti sa odlukom nas kao prodavca u odnosu na konkretnu reklamaciju, svoju odluku ćemo promeniti tj. usvojiti predmetnu reklamaciju i postupiti u skladu sa odredbama ovog akta.
  • Troškove vraćanja robe snosi isključivo kupac. Prilikom povraćaja novca, trošak povratne isporuke neće biti uračunat.
  • Reklamirana roba se šalje prodavcu na adresu sedišta firme: Nušićeva 5b/13, 23000 Zrenjanin.

4. EVIDENCIJA O PRIMLJENIM REKLAMACIJAMA

Bio Beauty Cosmetics je u obavezi da vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva je najmanje dve godine, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača računajući od dana podnošenja reklamacije Kupca.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru Kupcu, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio Kupac, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije, saglasnost Kupca za produžavanje roka i napomene.

Prilikom vođenja evidencije vrši se obrada onih podataka o ličnosti podnosioca reklamacije koji su neophodni za ostvarenje svrhe upisa u ovu evidenciju i reklamacije, i to ime i prezime i kontakt detalje Kupca, o čemu je prodavac obavezan da obavesti kupca o obradi tih podataka i pribavlja punovažan pristanak za obradu ovih podataka u svrhu reklamacije što se konstatuje u napomenama u evidenciji o primljenim reklamacijama.

5. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovaj akt se primenjuje od 01.10.2022. godine. Smatra se da ste saglasni sa novom verzijom ovog akta ukoliko nastavite sa korišćenjem našeg portala.

Korisnici izjavljuju da su pročitali, razumeli i prihvatili Politiku privatnosti kao opšti akt internet prodavnice www.biobeauty.rs i kao prilog Uslova korišćenja i Reklamacije koji čini njihov sastavni deo, a koji se direktno primenjuje po pitanju zaštite podataka o ličnosti Korisnika, njihovo prikupljanje, obradu, skladištenje i promet.

Nemate dozvolu da se registrujete

Resetuj lozinku